25/3/10


ΜΕΡΙΚΑ ΕΞΥΠΝΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ …!



·         Φάτε σκατά, κερνάει το Κράτος !!!!

·         Το χρυσόψαρό μου πέθανε. Κι όμως ήταν μια χαρά χθες βράδυ που το έβαλα στο κλουβί του.

·         Έπαθα τέτοιο σοκ τη μέρα που γεννήθηκα, που έκανα 1 χρόνο να μιλήσω.

·         - Γιατί δεν πας το μικρό στο ζωολογικό κήπο;
-
Αμα θέλουν, ας έρθουν να τον πάρουν μόνοι τους.

·         Ο σκύλος μου είναι πολύ έξυπνος. Μέσα σε 1 βδομάδα με έμαθε να δίνω το πόδι μου.

·         Να ζει κανείς ή να μη ζει?
Άμα είναι να ζει, να ζει
Άμα είναι Ναζί, να μη ζει

·         Λευτεριά στα γίδια!

·         Καβάλα στο καλάμι τον κόσμο γύρισα !

·         Στα χρόνια του AIDS το στυλ είναι ο μαλάκας

·         Στο πληκτρολόγιο της ζωής φρόντισε να έχεις πάντα ένα σου δάχτυλο στο escape !!!!!!!!

·         Αφού δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε το νόμο της βαρύτητας, μπορούμε να αμφισβητήσουμε τη βαρύτητα των νόμων...

·         Οσο ζω ελπίζω κι όσο ελπίζω απελπίζομαι

·         Ο Θεός πέθανε ...ο Αϊνστάιν πέθανε ...και τώρα τελευταία δεν αισθάνομαι και εγώ καθόλου καλά…

·         Θεέ μου δώσε μου υπομονή .....ΤΩΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: